بازخورد درباره این کالا
فروشگاه مهستان رایان
گارانتی 12 ماهه فروشگاه مهستان رایان
ضمانت اصالت کالا

ناموجود

  • ارسال توسط فروشگاه مهستان رایان
ناموجود
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

اسپيكر AULA N-108

اسپیکر لپ تاپی گیمینگ Aula مدل N-108 از نوع سیم دار با دو تکه باند جزء بلندگو های رومیزی و دسکتاپی با طراحی زیبا و گرافیکی با جلوه بصری بالا دارای قابلیت رقص نور RGB مناسب برای گیمر ها که علاقه دارند میز بازی خود را به تجهیزات گیمینگ مجهز کند است.

وجود LED های بسیار ظریف در جلو باند ها طوری طراحی شده و با چرخش نور زیبا و چند رنگ RGB که محیط و میز کار شما را به یک تجربه باورنکردنی تبدیل می کند. سیستم و فناوری رقص نور در این محصول آترا نسبت به اسپیکر های دستکتاپی در بازارخاص کرده ؛ شما معمولا قابلیت رقص نور را در باند ها قابل حمل و اسپیکر های بلوتوثی مشاهده می کنید و کمتر و به ندرت در بلندگو های رومیزی و دسکتاپی شاهد این قابلیت هستیم. تولید صدای با کیفیت با جلوه های صوتی واقع بینانه و تولید رقص نور از تماشای فیلم، موسیقی، بازی های رایانه ای و … مورد علاقه خود لذت ببرید.

اسپیکر لپ تاپی گیمینگ Aula مدل N-108 مناسب برای انواع لپتاب و کامپیوتر های خانگی، همچنین برای دستگاهای از قبیل MP3 ،MP4، گوشی ها و … میباشد. طریق اتصال این مدل بوسیله یک کابل USB و یک کابل صدای AUX که یکی برای تامیین انرژی و برق و دیگری برای انتقال صدا بکار میرود و شما میتوانید کابل های اسپیکر را به خروجی کامپیوتر یا لپتاب وصل کنید و بدون نیاز به هیچ گونه نصب و راه اندازی از آن استفاده کنید. همچنین بر روی کابل این محصول یک پنل ولومر برای کم و زیاد کردن صدا جای گذاری شده تا کاربر بتوان براحتی صدای تولید شده از آن را مدیریت کند.

این مدل با دو عدد باند و خروجی صدای 2.0 کاناله، شفاف و رسا با توان خروجی 3W×2 و اوج قدرت 10W با فرکانس پاسخ گویی 150 هرتز تا 20 کیلو هرتز و نسبت سیگنال به نویز در حدود 45دسی بل و آمپدانس بلندگو 403W جزء بلندگو های رومیزی با تولید صدا با کیفیت، شفاف و بدون نویز دانست.

میزان خروجی صدا، خلوص و رسا بودن آن با انرژی الکتریکی که به بلندگو تحویل داده میشود و حساسیت آن ، قدرت صوتی تولید شده را تعیین میکند. هرچه میزان وات بیشتر باشد، قدرت صدای ساطع شده توسط بلندگو نیز بهتر خواهد بود.در اینجا حداکتر قدرت باند ها 10W بوده و شما را شگفت زده میکند.

برند :

مدل :

N-108

نوع :

اسپیکر لب تاپی

نوع اتصال :

با سیم

رابط اتصال:

USB2.0, جک 3.5 میلیمتری صدا

منبع تغذیه :

درگاه USB کامپیوتر

توان کلی :

3W×2

توان خروجی کلی :

10W

فرکانس پاسخ گویی :

150Hz-20kHz

نسبت سیگنال به نویز :

45 دسی بل

آمپدانس :

4 اُهم, آمپدانس ورودی تا 10K

حساسیت :

وروی 700mv

نشانگر LED :

دارای LED و رقص نور

ابعاد:

72×98×79 میلی‌متر

وزن :

402 گرم

سایر مشخصات :

خروجی صدای 2.0 کاناله, دارای قابلیت Plug و Play, دارای کیفیت و شفافیت بالای صدا, دارای یک پنل کنترل ولومر برای کم و زیاد کردن صدا

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش